Tema: Re: Liuks nuolaida batams
Autorius: benamis
Data: 2014-11-20 20:35:35
Na ne:) Bet moterisku ir vyrisku dezutes tokio pacio dydzio. Matyt koks
imigrantas idejo I didesne deze nepagailejes:)

"qwerty"  wrote in message news:m4k10s$5fg$1@trimpas.omnitel.net...

Tai pas tave ismiera gal 48?

Brangioji vakar savo pasimatavo, tai pirstai nesmagiai remiasi, turbut
nenesios, teks pardavinet.

As pries uzsakydamas AIC pamatavau, o jos nebuvo, tai nusrende aklai paimt.

Jei kam idomu butu:
http://www.hi-tec.com/uk/altitude-v-i-waterproof-womens-hiking-boot-dark-chocolate-purple.html
6 UK, 145Lt