Tema: Re: SEB Mastercard pri?? Visa
Autorius: news
Data: 2014-09-04 09:44:57
Tomas <t@t.lt> Wrote in message:
> Gr??tant prie pradinio klausimo:
> https://www.seb.lt/kasdiene-bankininkyste/ikainiai/automatinio-valiutos-keitimo-tvarka-atsiskaitant-kortele
>
> I? ties? naudojantis Visa kortele skai?iuojamas papildomas 3% valiutos
> keitimo mokestis, o Mastercard - ne. Bet gali b?ti, kad MC apskritai
> naudoja "blogesnius" vartotojui keitimo kursus - ?ia jau reikia gilintis ...

esu pirkes ir su viena ir su kita, visa juntamai brangiau.
kursai yra internete gali pasiskaiciuoti. MC blogesnis kursas bet
 ten bus 5-6 skaicius po kablelio o tai yra niekinis lyginant su
 3%
pries tai nr1 buvo AE dabar MC. Visos beveik nenaudoju.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://piaohong.appspot.com/newsgroup