Tema: Re: Dviratininko apranga esant vėsiam orui
Autorius: Night
Data: 2014-08-29 12:55:55
As naudoju toki ilgom kalashkem "kombinezona", po juo - termovirsus, ir tada
pagal ora - jei taip ~15, tai ant to termovirsaus (ilgom rankovem) kad ir
vasariniai dviratininko marskineliai trumpom rankovem + windstopperis (plona
"striuke). Arba, jei salta, tai vietoj marskineliu fleece'as +
windstopperis. Kai salciau kaip +5 nebevaziuoju, salta rankom.