Tema: Re: Vaiduokliai telefone
Autorius: elektrinis
Data: 2014-08-14 08:58:53
Man su RARZ M bėda panaši. Turiu jį metus laiko, sėdėjau ant teledu. Perėjau
į mėslitos tinklą, tai irgi prasidėjo panašūs dalykai. Vis persijunginėja
tarp 2g/3g, dažnai man negali žmonės prisiskambint. Kartais išsitraukęs iš
kišenės randu neprisijungusį prie tinklo. Resetai nepadeda, nurootinimas ir
kito kontinento firmware taip pat nepadėjo.
Problema išsisprendė telefonui paskendus ežere ir nupirkus samsungą.
Nepatinka man samsungas, elektrą jis labai mėgsta, bet veikia... Aišku
kortelę naują teko įsigyt už 1 Lt ir sumokėti "kvailumo mokestį" 20 lt. Už
kažką ten.

"krivis"  wrote in message news:lrng2d$tom$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu toki ganetinai reta ant Marijos zemes fona - Motorola Droid 4. Matyt
nuodemingu Amerikosu rinkai gamintas fonas nesusiderina su Marijos zeme.

Kol naudojau fona su Tele-2 viskas veike puikiai, po to perkelti numeriai
buvo pas Bite ir prasidejo bedos:

1. Nuo pat pirmos dienos fonas ne veike, o periodiskai prisijunginejo ir
atsijunginejo nuo ju tinklo. Kazkaip sumislinau kad reikia ijungti 2G vietoj
3G - suveike, likdavo prisijunges.
2. Vakar deivai nutare kad as per gerai gyvenu ir man reikia problemu, nuo
pat ryto prie 2G nesijungia visiskai, o 3G prisijungia - atsijungia.
3. Nupirkau Omnitel kortele - veikia puikiai tiek 3G tiek 2G.
4. Kisau kito numerio Bites kortele - mano telefone jokio pagerejimo.
5. Kisau savo korta i kita telefona - veikia normaliai.

Skambinau Bitei, papasakojus situacija atsakymas:
- Tai jei jusu kortele kitam telefone vieke gal telefone problema?
- O kodel Tele-2 ir Omnitel korteles veikia mano telefone be bedu, o Bites
ne?
- Nezinau, bet beda turbut telefone...

Kur egzorcizmo seansam is telefono velnia isvaryti dabar akcija ir
nuolaidos?