Tema: Re: REQ: ragatke
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-08-12 12:10:20
Na man i kates kieme pasaudyt ir sunis. O siaip tai galima pritaikyt ir
pasaro uzmetimui i ezera ir pan.

ps: kazkada cia buvau uzklauses del humanisko atsikratymo sunimis kieme, tai
ishsiaishkinau kad kieme laksto kaimyninio namo statybininku atsiveztas suo.
Nuejau, pasakiau kad ju suo zymi teritorija mano terasoje. Pasakiau kad dar
karta jei pamatysiu - nusausiu. Ta pacia diena sunekas visgi uzklydo.
Paleidau suvi i ora, suns kaip nebuta, ir kitom dienom nebeatsiveze :)