Tema: Re: q: baidarė su 4-5 metų vaiku
Autorius: Trolis
Data: 2014-08-05 23:26:52
2014-07-30 13:02, Yvl rašė:
> gyveni su vaiku 4-5 metus, bet taip ir nezinai kas jam (ne)patinka?
>
> "Trolis"  wrote in message news:lraebq$agf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Sveiki,
> Kaip manote ar vidutinis 4-5 metų vaikas neturės prob 3-4 valandas
> plaukt su vienu iš tėvų baidare?
> Jeigu svarbu, tai vilnele.
>
> Gal kokių nors minčių ta tema?
>
> Ačiū!

Nu va, užsibookinau plaukimą nerimi. Kaifo man nebus jokio, ale tikslas
ne tas. Rekomendavo nerį vs vilnelę, kad neišgąsdint, nes vilnelė
sudetingesnė, o neris skirta daržovėms ir patyrusiems smegenų traumą.

Prieš plaukimą, kad nebūtų nenoro plaut parodau filmukus kaip vaikai
plaukia baidarėmis, iš kaimynų pasiskolinau vaikišką liemenę. Kolkas,
manau, bus viskas puikiai. O ir mergaitė iš drąsesniųjų. Ne taip kaip
sesė, kurios aš ir nesiplukdysiu šiemet :|