Tema: Re: Uzvalkalas kedei ir nugarele
Autorius: Niccolo
Data: 2014-07-16 11:39:13
Labai jau sudėtingai skamba. Man reikėjo kur kas paprastesnio dalyko -
minkštos pagalvėlės ant sėdimos dalies, tai iš pradžių pirkau Jyske, bet
po 2 dienų nuėjom šaibom, nes prastai padaryta, paskui skambinau
gamintojui (Alantas), norėjau iš jų pirkti, bet kaina žiauri buvo, tai
baigėsi tuo, kad žmona pasiuvo.