Tema: Re: brezento gabalo
Autorius: Wurfinas
Data: 2014-07-10 06:38:22
o vat ir neišėjo, batsiuvys neturėjo savo. Tiesiog. Pasakė, kad odą jam atveš
kažkada vėliau ir ji brangi, neapsimoka man jau sudėjus viską taisyt.
Taigi, kaip ir sakiau, panaudotas buvo besivoliojantis spintoje visiškai naujas
durų kilimėlis iš IKEA už 2lt (akcija :D) - supjaustytas reikiamu dydžiu,
priklijuotas ir po to prisiūtas palei esamas tašės siūles plius dar kažkiek.
Vaizdas puikus - iš išorės nesimato, šonas gavosi tvirtas, bet lankstus.
Sumokėjau 30lt už darbą.
Jei atlaikys 2-3 keliones - man ir užteks.