Tema: Re: EuroGPS (JSC kinietis) folderiai?
Autorius: PxYra
Data: 2014-06-14 19:51:47
kad ten visos instrukcijos yra tipo PUT iGO FOLDER ON SDCARD ir turi veikt o
sitam ka nori dek i SD nieko nestartuoja paspaudus navigacijos knopke meniu,
kad bent kas butu is senos korteles like tai gal dar rasciau kokius txt ar
kitus failus kur norodyti patchai...bet SD kortele mirus visai buvo ir
neaisku kas joje buvo