Tema: Re: Maistinis silikonas
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-06-04 13:01:13
smarve turetu dingti po kurio laiko. Laikas gali buti netrumpas, t.y. keli
menesiai. As virtuviniam kombainui dangcio tarpine ispjausciau is tokios
storos gumos lapo, kur radau pirkti santechnikos prekiu skyriuje. Ji
smirdejo belenkaip ziauriai, kvapas jautesi visoje virtuveje ir toliau, jei
laikyti atvirai. Na bet praejo keli menesiai ir dabar kvapa jauti nebent
ikises nosi i ta guma.