Tema: Re: Moteriskas dviratis
Autorius: Night
Data: 2014-05-14 11:55:39
Visu pirma, man jis tragiskai negrazus. Na nebent su bidoneliu karviu
melzti. Visu antra - teiktu paziureti kas per galine stebule, nes ji turbut
didesne dali sio dviracio kainos sudaro, bet stebuklu kogero nebus,
sprendziant is papigiaiskos "dinamos". Visu trecia, stuka gal jis naujas
parduotuveje ir kainavo, bet nu uz toki stuka moketi... Man tas Kellys kur
tavo pirmam linke bent jau koki x10 grazesnis. O ir komponentai bus turbut
noramlesni. Tik tiek kad pavaros isorines, bet daug nezaviuojant - px manau.