Tema: Re: Atia gegutei reik pasakyt
Autorius: PxYra
Data: 2014-05-03 12:25:11
dabar jei nieks niekam nieko materialiai nebeskolingas (o neis veliau is
anstoliu ir kt. istaigu panasiu rastai tipo grazink likusia skola_dali,
nieko mes nezinom apie tai kad nebeskolignas ir t.t. rastai? pasirupinai
tuom?) lieka det griezta ignora jai per visus kanalus i bet koki pakalbinima
bet kokiu budu atsakyt tik tyla

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@gmail.com> wrote in message
reketavimui pagrindo nebera. o pamoketa del to, kad tai jau paliete ir mano
tevu sveikatas, brolis buvo itrauktas i shia shudmalyste. na tiek to. reik
apsivalyt truputi, sudegint ir pan., kad nebebutu preizasciu listi pri
manes.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96