Tema: Re: Apie dujinius katilus
Autorius: Sail
Data: 2014-05-02 17:26:22
Drazice mazi silumos nuostoliai ir gera kokybe, bet kas is newsu patvirtins.

As pats du drazice juzinu, tai pirmasis nuo 2000 metu ir kuo puikiausiai vis
dar tarnauja.

Taip pat turiu ta pati setupa su saules kolektorium ir dviem boileriais,
kaip pats galvoji. Is pastabu - turesi padaryti cirkuliacija tarp boileriu,
jei noresi, kad abu siltu nuo saules. Kadangi as dar ir malkom pasildau, tai
irgi aktualu, kad abu boileriai prisiltu.