Tema: Re: Sidabro valymas
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-04-30 01:56:01
Patare apie valyma, bet dar yra ir is kuno sklindanti chemija. Jei nuvalyta grandinele vel staiga pajuoduoja - kazkas negerai. Tu visu peripetiju nepamenu, bet taip buvo ir man. Pradzhioj metu metus galejau neshiot sidabra, o viena diena pyst ir viskas pajuodavo.

ps: pora menesiuku nebeneshioju jokio sidabro

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96