Tema: Re: kur pirkti normalius vyriškus drabužius?
Autorius: WertexEdition
Data: 2014-02-02 14:49:52
o koks gi tas dydis?
Mano 38/34 - vakar Ozo NewYorker pardoj pirkau rudas kelnes, tipo dzinsas-velvetas uz 35lt.

Prie to pacio - gal kas uzmatet ar zinot kur yra storos dzinsines melynos medziagos marskiniu? Ne plonytes, o tokios kaip kelniu ar
panasios.

Ir dar - daznai lankstantis is kelniu issineria visi maikonai ar marskiniai ir ziema toje vietoje labai sala nugara. Koks
sprendimas? Ilgas maikonas? Kur pirkt? Gal yra tokiu tipo apatiniu kai kelnes su maikonu kartu ir nugaroje ties juosmeniu vientisa?

"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote