Tema: Re: Kosmetologe
Autorius: lllll
Data: 2014-01-13 09:20:42
Čia labiau pas dermatologus siūlau... o prie akies gali būti, kad ir
okulistą teks aplankyt. Paprastai vadinamosios "kosmetologės" nėra jokio
medicininio išsilavinimo baigę, tik kažkokius kursus, arba
kosmetologijos mokyklą (galima bandyt ieškot kosmetologų medicininėse
įstaigose - su medicininiu išsilavinimu). Sugeba daryti kaukes, veido
masažus, veido valymus, bet prie tokių greičiausiai nagų nekiš - bent
jau man nekišo, kai buvo ant akies voko panašus bajeris (galiausiai
nesivarginant ieškoti "išsioperavau" savarankiškai, bet kitiems neskubu
rekomenduot - reikia bent maždaug gaudytis, ką darai)

lllll