Tema: Re: Gyvenimas Rokiškyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-23 14:46:12

"Tomas"  wrote in message news:l99ann$pis$1@trimpas.omnitel.net...

>1. Butų nuoma. Aruodas ir domopliusas šiuo klausimu nieko gero pasiūlyti
>neturi. Domintų 3-4 kambarių butai. Kokios orientacinės nuomos kainos (ar
>užtektų komunalinius mokesčius sumokėti :D ), kuriame miesto gale geriau
>žiūrėti? Klausimas aišku gal juokingas kalbant apie palyginti nedidelį
>miestelį, bet ir tokiuose būna "juodų dėmių".

Gimtaji Rokiski paziurek paskutinius numerius - gal rasi ten ka. Jeigu
reiktui rinktis nuomai, tai kakzur lygiagreciai respublikos gatveje, jei
pasisektu tvenkinku puseje - man ten graziausias rajonas. Tik nuomos rinkos
nera praktiskai, bet kiek zinau kainos kaip ir sakei - vasara reiktu kazkiek
pamoketi, ziema tik patarnavimai.

>2. Vaikų darželiai, pradinė mokykla - tikiuosi dar negimusio kūdikio į eilę
>užrašyti dar nereikia? :)

Puse velnio, didelio streso ner.

>3. Sklypai namo statybai - kokie kvartalai plėtojami (pvz. maps'uose
>nužiūrėjau kažkokius sklypus tarp dvaro ir durnyno), kokios orientacinės
>kainos? Ar yra su miesto komunikacijom, ar dominuoja "pasidaryk pats"
>tipas?

Abejoju, kad tokiam Rokiskyje verta imti pletojamus sklypus. ieskociau
kurnors jau apgyvendintam rajone - tam paciam kampe tarp durnyno ir dvaro
jau rajonas gi normalus yra. Dar kur sporto, Rato gatve tame kampe
ziureciau - prie prudo ten esancio. Prie ligonines neblogas kvartalas.