Tema: Re: Pasnekam apie pirstines
Autorius: wundis
Data: 2013-12-12 13:53:56
Naudoju tokias jau .. em... 2 metai ? daugiau gal. 3. bbz.
http://www.la-rando.com/sites/default/files/1/shelter_mars_gloves.jpg

http://www.montismagia.lt/sport/product/1537/

Nusiskundimu neturiu, naudojau ir prie 0 ir prie -30.
Aisku, nera tokios siltos kaip grynai kumstines, bet gaunu funkcionaluma kai
reikia, ir siluma kai reikia :)

PS vienintelis nepatogumas - kai reikia metyt sniego gniuztes, buna patenka
sniego i "kumsti"