Tema: Re: Muzikos grotuvas Androidui
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-12-09 11:50:24
ES File explorer naudoju. Tai apart failu explorerio turi jis ir grotuva.
Mane jis pilnai tenkina. Istraukus audio kistuka, groojimas sustoja.
Katalogavimo nera, bet man jo nereikia, as susikeles muzika i viena kataloga
pagal albumus ir tiek. Nera ten ju simtais, kad butu problemu susirasti.
Defaultinis grojikas nesuranda visu gabalu, nezinau ar tag'u truksta, ar
formatai nepatinka.