Tema: Re: batai
Autorius: S
Data: 2013-12-03 12:31:31
as pirkau pries 3-4 metus expedition.lt Trezeta trekinimo batus su aulu.
Nors ir ne zieminiai, bet koju su jais dar niekada nebuvau susales, o juo
labiau suslapes. pardavejas, pamenu, rekomendavo pirkti lengvai per didelius
batus, kad pedai vietos butu is visu pusiu, tai gal del to man nekuje
nesalta ziema :)
beje, batai sia diena vis dar puikiai groja :)
minusas tik tas, kad gana greit issidroze pamusalas, o pernai pastebejau,
kad vidpadis jau baigiasi.