Tema: Re: paštas ble :)
Autorius: markatas
Data: 2013-12-02 15:48:44
Didele tikimybe, kad Rodunios 9 dingo net neuzregistruotas, kad gauta. Ivesk
i google pasto siuntu dingimas, nusibos skaitineti istorijas. Laukiu
susisiekimo ministerijos atsakymu, ka jie masto, apie ju kuruojama dali.
Tiksliau laukiu atsakymo, ka pavyko padaryti, nes, kaip nekeista, gan
operatyviai suregavo, gavau registruota atsakyma ir pranesima, kad
informuos, ka pavyko padaryti

markatas