Tema: Re: kvepuojantys batai prie klas. kelniu
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2013-01-21 13:53:35
Nežinau kaip tu sugebi Rieker'ius sunešiot - nebent kasdien pėstute į
darbą...
Aš jau nuo 2011 nesunešioju - pirkau DE nes patiko svoris + "airport
friendly". Nereikia parintis ir nusiauti batų kai cypia prie kontrolės.
Tiesa dabar jau ir diržą tokį turiu, tai visi nustebę apsauginiai kaip aš
nenuėmęs diržo tyliai praeinu :))

rekomenduojų šį brandą. Ecco turiu klasikinius žiemai, tai nešioju prie
kostiumo, bet šiaip tie Rieker'iai mieliausi. Ecco kiek turėjau (dar 2
poras) vis kažkaip neprilipdavo man jie. Žinoma nekalbu apie tuos skirtus
pasivaikščiojimams, nes negaliu su tokiais kasdien vaikščioti.

Dar iš mylimų brandų labiau laisvalaikiui tai Camel Active ir Dockers.

Deivis [persona], Vilnius
Passat 2.0 FSI '08 / A4 1.8 TQ

"Tomas"  parašė naujienų news:kdav4a$1k9$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.01.16 10:36, Icetom wrote:

> Dar taip pagalvojau, kad gal Lloyd galbūt galėtų būti geri, jei kalbėt
> apie kostiuminius batus. Bet ten ir reikia atsargiai juos renkantis. Kai
> kuriuos modelius kai pakeli, tai atrodo, kad plytą rankoje laikytum, o
> ne batą. O kur lengvi, jau normaliai atrodo, tai ir kaina 600-800 Lt :(.

Lengvi yra Rieker'iai. Sunešioju 2 poras per metus - vasarinius ir
demisezoninius. Padai prasitrina iki skylių. Bet lengvi...