Tema: Re: Radijas i virtuve
Autorius: CatBlack
Data: 2013-01-09 18:30:14
Dar karta gurmanai patvirtina savo pavadinima...

"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:kchol6$jpn$1@trimpas.omnitel.net...
Kai sujungta virtuve, geras variantas (mano galva) yra paimti koki senesnio modelio bang Olufseno resyveri. Tie sugeba, spec laida pratiesus-visokius bajerius daryt. Ta prasme-galima esant virtuveje reguliuot svetaine esanti resyveri ir atskira garsa turet. Galima iki 16 issipletimo moduliu jungti. Zodziu-virtuveje statai mazytes koloneles ir vsio. Noresi mandriau-reiks prijungti dar ir IR aki. Noresi dar mandriau-jungiasi atskiras stiprintuvas su IR akimi. Valdys viska. Tame tarpe ir CD grotuva , esanti svetaineje :)  Ebajuje devetas resyveris kainuoja apie 250 eur