Tema: Re: Wok gardumynai
Autorius: Seitan
Data: 2013-01-06 12:54:59
Pirkom scilyje. Plienas (kaip ir turi but), didele. Kaina apie 150.
Veikia kuo puikiaisiai ant elektrines paprastos keramikos, nes shiek tiek
plotas dugnas. Parashyta net instrukcijoje, kad tinka paprastom keramimkinem
viryklem.
Dabar reguliairiai gaminam. Karshcio zhtenka, viskas labai graziai fryinasi.

"mrlz777"  wrote in message news:kc3q9c$bt7$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

vat Kauno Akropoly buvau Take Way restorane.
Nu ir ten su Wok keptuve kepa vistiena, ilgus kiausiniu makaronus, visokiu
darzoviu prideda ir pagardina teryaki padazu. Nu nerealiai skanu man:)

Klausimas ar namu salygom galima pasidaryt kazka panasaus?
Ar yra visu reikalingu produktu pirkti parduotuvese (pvz. tu kiausiniu
makaronu, teryaki padazo) ?
Ar su tokia keptuve
http://kumele.lt/puodai/11119570-puodas-wok-11cm-aukscio-.html and paprastos
dujines virykles pasidaryciau toki pat skanuma? :)

Jei kazkas gaminates toki geri papasakokit kokia keptuve
turit/rekomenduotumet ir koki receptuka numeskit:)

Dekui.

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.