Tema: Re: ebay + jav
Autorius: monaxas
Data: 2013-01-03 22:30:07
Aš irgi tave myliu, pupliuk! Ir kalbą moku, ir su tos kalbos mokėjimu čia
gaunu pajamas, pakankamas turėti namą, išlaikyti save ir šeimą. Tiesiog mano
gyvenimas yra čia. Ir man nereik emigruot:
žymiai komfortiškiau man būtų, gaunant minimalią algą, grįžt i savo namus
pas savo šeimą.

"Mr.Green" <nera@nebus.lt> wrote in message
> O koks įstatymas draudžia tamstai taukais aplipti? Fabrikų ten daug,
> priima 99 procentus norinčių, važiuok, kas neleidžia? A, anglų kalbos
> nemoki, bet tai čia pats kaltas. Aš JOKIO Lietuvos įstatymo nepažeidžiu,
> kontrabandinių cigarečių ir saliarkos neperku.
>
> "monaxas"  wrote in message news:kc4i0m$7i6$1@trimpas.omnitel.net...
>
> YRA, obuoly. Viens dalykas kai iš už balos pizdielini visas taukais
> aplipęs,
> kitas kai jau čia iš santaupų, valstybinės ar invalidumo pensijos
> [...]
>>> viskas. Taip pirkau kedus. Kedai kainavo berods 40$, siuntimas dar gal