Tema: Re: led lempos zafirai
Autorius: Vaidas
Data: 2014-11-04 07:10:23
Prie užgesintos mašinos akumo klėmų prijungi voltmetrą, pažiūri įtampą,
pavadinkim ją U1. Užkuri mašiną ir jokios kitos elektronikos neįjungi.
Užsirašai įtampą, pavadintą U2. Tada įjungi lempas - užsirašai U3. Tada
sujungi visokį kitokį velnią ir užsirašai U4. Tada duodi apsukų (ant
kokių maždaug važiuoji tą trumpą atstumą) ir užsirašai U5.

U1 turi būti 12.4V pakrautam akumui, kitur radau 12.7V. Jei turi +-0.2V
- nekreipk dėmesio, gal ir voltmetras kiek netiksliai rodo.
U2 turi būti ~14V, man atrodo 13.7-14.5V.
Jei U4=U2 - generatorius generuoja pakankamai elektros galios visiems
įtaisams maitinti ir akumui šerti. Ar tu įjungsi ar išjungsi
lempas/pečiuką ir visa kita - akumas krausis vienodą laiko tarpą ir jei
tau jis nepasikrauna - reiškiasi per trumpai važiuoji ir tepadės arba
akumo krovimo įtampos padinimas (minėtų papildomu laidu nuo
generatoriaus), jei ji per maža (per didelė gadina akumą), arba tik
ilgesnis važiavimo laikas.

Jei U4<>U2, kuo šiaip abejoju, bet U4=U5 - ankstesnis teiginys galioja
tik tada, kai tu važiuoji; kai variklis dirba laisva eiga - akumas
geriau krausis nesujungus visos elektros įrangos, o jei ir U5<>U3 -
netgi lempas reiktų išjungti.

Manau ne viską susakiau teisingai, nes nesu žinovas šios srities, bet
tikiuosi labai nenusišnekėjau.

Vaidas