Tema: Re: led lempos zafirai
Autorius: razumas
Data: 2014-10-21 17:30:04
susidejes ledus per abi lempas sutaupysi 50 w tai apie 4 amperus, nuo
generatoriaus kurio galingumas 90A. Tikimybe, kad uzsikursi kita ryta tikrai
nepadides 5 proc. :)

geresnis sprendimas tvarkingas starteris, tvarkingas generatorius ir
papildomas mases laidas nuo akumo tiesiai ant variklio. VBS duomenimis
zafiros pasizymi siplnais masiniais laidais. Del idomumo pasiziurek kiek
voltu ant variklio ir kiek voltu ant akumo. Mano atveju skirtumas buvo
daugiau nei 0.5 volto.

--

razumas