Tema: Re: Moldingas - klijavimas
Autorius: Duda
Data: 2010-05-12 08:36:52
as ta skarda su loktaitu berods 406 ar tai 4006 priklijavau. Aisku pries tai
ten kruopsciai viska nusveiciau ir pasiausiau. Tas plastmases tvirtinimo
meciau lauk nes nuimant nusilauzia ta centrine skardele (pas tavi matau ji
ir islauzta). Prie duru klijavau su dvipuse juosta bet netom kur ten po
kelis litus o kur 1m berods 19 lt (pirkau autoaibeje prie stoties). Metai
laiko OK, masina plaunu su pramoniniu kercheriu.