Tema: Re: rasta Astra G
Autorius: Eex
Data: 2010-05-10 15:40:31
o kas per igimtos ligos? nes pajamem mes ta astra. technikine praejo be
jokiu priekaistu. variklis tikrai smagus, berods 101ag. ekonomija nelabai
mane domina, nes masina pagrinde vazines nedideliais atstumais... tad saltas
motoras kiek suvalgys, tiek suvalgys....
as pats naudoju vectra B 00', tik su 1.8 motoru ir automatas. per pora metu
pravaziavau ~70k km. kol kas dideliu priekaistu neturiu. remontas tikrai
nesikandzioja, todel ir emem panasiu metu opeliuka, tikedamiesi nebrangios
eksploatacijos...
beje, klausimukas: kur pasiziureti, koks motoro kodas? nes regitroj prie
variklio numerio uzrase "nenustatytas"...