Tema: Re: Vectra B galinių šakių sailentblokai?
Autorius: Eex
Data: 2010-04-19 15:52:37
elektrenu meistrai irgi sake, kad galines vectru b pakabos "idomios" is
negerosios puses. na bent jie turejo galvoje tuos plaukiojancius
sailentblokus, kuriuos man teko keisti. pries ju kaiteima ant posukiu su
nelygiu keliu plaukiodavo masinos galas. pakeitus tuos sailentus, amortikus,
atraminius sailentus ir dar kazkokios gumas viskas susitvarke. kol kas du
metai - su galu jokiu problemu. va pries kelias diena priekyje pasikeiciau
abudu sarnyrus. vienas klibejo jau akyse, kitas vos vos. abu dar kazkokie
kniedyti buvo, tipo originalai...