Tema: Re: Omega B dujos?
Autorius: giedrynas
Data: 2010-03-23 19:48:19
pamirsau pridurti, balionas 48 l toroidinis, kadangi pas mane universalas.
sanaudos protingu vaziavimu: 9,5-10,5 l.
mieste "atsiima" savo:  13-14 l.
"egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> parašė naujienų
pranešime:hoak9g$erk$1@trimpas.omnitel.net...
omega 6 metai su 4os kartos duju yranga

1. pas mane 3 litrai 155kw, traukos sumazejimo nepastebejau, tiesiog net
lenkdamas kolona furu ir paspaudes gaza gaunu pakankamai galios kad lenkima
padaryt greitai. Taip, pilnai tikiu kad jis yra, bet masina pakankamai
galinga kad leist sau to nepajust.
2. taip, 10...15% sanaudos didesnes kiekiu, bet ne pinigais :)  Tiesa,
pasiskaiciuok kiek per metus vazineji, ir kur procentaliai
(miestas/uzmiestis). jei mieste ir trumpais atstumais- ta prasme 5 km ryte y
darba, vakare tie patys 5km namo- neapsimokes
3. deja taip :)
4. gerai kad negirdejau nieko apie tai, mat tuos 6 metus omega gyvena
pozeminiam garazam :) Kita vertus- del kokios priezasties tos dujos gali
kauptis? t.y. is kur jos gali teket, jei yranga tvarkinga? Lygiai tiek pat
kiek gali kauptis benzino garai. Sekant tokia logika, pozemoniam garaze
galima laikyt tik dyzely :D
5. nzn, galbut. galbut ne
6. taip, talpa tikrai sumazina, jei omega universalas- galima baliona
talpint vietoj atsarginio, jei seanas- toks fyntas nepavyks ...

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG