Tema: Re: Egiui: V6 siluminio punkto renovacija
Autorius: Vectra and GSi
Data: 2010-03-10 08:37:29
As ir taip galvoju, kad negerai. Kondiske neijungta ir kondiske turi savo
atskirus ventiliatorius paciame priekyje, tie tai kol neijungi AC nesisuka.
Bet darbinis motoro ausinimui tai uzkyla temp i darbine zast ventiliatorius
ir uziai iki kol uzgeisni motora, nesvarbu lauke salta ar silta visada taip
pat. Toks jausmas, kad radiatoriui daviklis suveikia prie zemesnes tamp nei
moto temperatura laiko termostatas. Kai isemiau vokiecio statyta termostata,
anas buvo su dviem skylutem tep ~4mm, tai temperatura vaziuojant siek tiek
zemiau stovedavo nei daba su nauju termostatu, bet buvo originali ta lieva
pompa ir man stovint ant laisvu sukiu uzvirdavo ir islipdavo skystis lauk.
Pakeiciau pompa/termostata pasidare OK, bet tie veikiantys ventiliatoriai
tai kazkaip itartinai man.