Laba visiems. Rasau pirma karta, todel prasau nesupykt jai ka nors neteisingai parasysiu! :( Gal esat kas nors su tuo susidure, tai labai malonu butu gauti informacijos, ka apie tai manot. (esu neseniai nusipirkes Opeli, todel esu "zalias") Taigi ispradziu buvo taip: automobilis kuriasi gerai(saltas taip pat. iki vieno apsukimo ir uzsikuria), bet pouzsikurimo po mazdaug 2-3 sekundziu variklis sukalatoja (tarytum noretu uzgesti) mazdaug 2 sek. , ismeta melsva duma bet toliau tirba kaip laikrodis (ant laisvu apsuku). Bet pradedant spaust ekseleratoriu(mazdaug nuo 1000 iki 1500 apsuku) vel variklis sukalatoja (taip pat ismeta melsva duma), o po to variklis "ima" apsukas sklandziai. Variklis traukia puikiai (spaudzia prie sosto visomis pavaromis :D). Ispradziu viena mintis buvo, kad purkstukai knisa prota. Pastebejau,kad kuo daugiau pavaikau ir uzkaitinu varikli, tai darosi reciau , bet mazdaug 50/50. Taciau, pasiskaites cia forume nutariau pabandyti tap: uzglusinau vakumo slangele nr2 (jai pasiseks imest nuotrauka), ir visi tie simtomai dingo(exeleratorius tapo jautrus. jokiu variklio "kalatojimusi". BEt atsirado kita beda: uzsidege prietaisu skydelyje variklio(kazkas panasaus) lempute ir trauka tapo mazesne. Taciau mazdag nuo 1500-1700 apsuku lempute uzgesta ir motoras atgyja! Taigi nusprendziau,kad kaltas bus tas daiktas :) kuri yra ant oro paemimo kolektoriaus(nezinau kaip jis vadinasi). Nutariau prapusti (pasijunges elekrine pompa nuo prikurkes) anga kur jungesi vakumo slangele ( nr2), bet pro anga Nr1 pramuse tepala :( .(manyciau ,kad ten neturetu but tepalo?). Be je ta anga nr1 ,ar turi buti tik skyle? Manau turetu but kazkoks filtrukas? Taciau po sito viso reikalo , jau ir uzmovus vakumo slangele tas variklio inicialas dega prietaisu skydelyje(ir variklis "glushas")! , bet nuo 1500 apsuku uzgesta ir variklis traukia pilnu pejegumu(nukritus apskoms vel uzsidega ir variklis "apkursta") , bet pro ta skyle (nr1) musa tepalus. Be je, jokiu variklio trukciojimu nera! Sorry,kad tiek daug prirasiau, bet dabar noreciau paklaust: kokia mazdaug butu kaina(naujo arba shrote) to prietaiso kuris yra ant isiurbimo kolektoiaus? Ar turi buti skyle nr1? Ir ar dabar imanoma kompu panaikint sita klaida(kazkaip "nulauzt"), kad nebutu to "variklio ribojimo" rezimo? Aciu uz atsakymus!