Tema: Re: Omegos stabdziu problema
Autorius: egis
Data: 2009-09-15 17:15:17
omegai nekeiciau, pries tai turetai vectrai A keiciau- tik manzetus. aisku isardes pamatysi- jei "susidevejas" plunzeris- tada gal keist gali .... bet paprastai guma susidevi greiciau nei metalas - o tas manzetu rinkinukas vectrai kainavo ar ne 30 lt.. O simtomai buvo- vaziuojant- spaudi stabdy- stabdo, atleidai, antra kart stabdant pedalas "lysdavo y dugna"  - iki remonto vietos vaziavau gausei prakaituodamas ... taigi kazkas panasaus y tavo.. Beja, pastaruoju metu nekeitei stabdziu skyscio? Nes man tas gedimas islindo per keleta dienu po skyscio keitimo ......
--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG