Tema: Re: Vectra B peciukas
Autorius: Vaflen
Data: 2009-08-25 08:47:21
Man tas pats buvo. Pasikeičiau angliukus. Kol kas veikia.

Nuėmimas toks. Atsidarai kapotą, viršutinėje variklio dalyje (žiūrint iš
priekio) nuimi gumą, nuimi plastmasinius dangtelius nuo valytuvų, atsuki
berods 10 galvute, pažaidi kol juos nuimi, tada pažaidi kol plastmasinę
apsaugą nuimi. Paskui salono oro filtrą ištrauki, pamatai tvirtinimo taškus
su varžteliais, nuimi plastmasę ir tu prie variklio. Paskui viskas
atvirkščia eiga. Jau tris ar keturis kartus viską deliojau. Tik reikia
dedant atgal valytuvus juos atitaikyti, kad būtų nei per žemai, nei per
aukštai, nes durnai paskui šiek tiek valo. Ir dedant valytuvus nenusukioti
elektros variklio sukinėjant. Nes paskui matyt nusimuša jo padėtis, tai man
kai valytuvai apatinėje padėtyje buvo, kažkodėl jam kilo noras juos apačion
spausti.

Vat