Tema: Re: to egis
Autorius: egis
Data: 2009-08-24 15:25:52
vaziuoja ...
na dujos variklio nesuede- kaip birbe pries 5.5 metu pries dujas dedant, taip ir birbia.. tiesa, kars nuo karto ivazineju koky pusbaki ir benzinu.. Del variklio patikimumo- galas zino, nusiskundimu neturiu, viskas kas tam motorui daryta- keisti dirzeliai, vandens pompos, ytempejai, tiesa dangtelio tarpines dar keistos, na ir tepalai aisku.. tepaliukai po truputy dingsta- per 10k km litriuka ar pusantro dapilu.. net ir katalizai gimtieji tebestovi :) Seip be kalbu, c20ne - patikimumu nieks neprilygsta- gi ten neuzmusamas motoras- tokiu nebegamina :)

Vaziuokle- na vat birzelio menesy nuveziau atrestauravimui- 400 lt sumokejau, perrrinkta viskas, per pora men barsket nepradejo. Vat jei imi keist traukutes- tada pasaka  be galo- yvairiuose servisuose keitaliota- pora men max ir jau barshka .. uzkniso jei atvirai, toks jausmas kad traukutes (antgalius, stabilizatoriaus traukutes, etc) jau barskancias sudeda :D

O seip- gera masina ta omega, tik vat mano atveju, kebulas silpna vieta- jy manau labiausiai ir ziurek ...
Reziumuojant- 5.5metu as ja vartoju- nenuvyle, tik gaila kad kebulas "susivartojo", nepadejo nei antikozinis apdirbimas (padariau tik nupirkes)..

O kokia pirkt planuoji?
--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG