Tema: Re: EGR voztuvas kas tai ?
Autorius: kazkas
Data: 2009-08-10 20:43:48
Istorijos tesinys.
Ibo anglu forumuose rase kad egr isvalyt uztrunka 20 min, ryzausi siai
avantiurai.
Kadangi su raktais netenka kiekviena diena draugauti man tas darbas uzeme
apie 2 valandas.
Rezultate iskraciau kruva suodziu. Nuresetinau check engine.
Masina vel normaliai traukia, tik dar bisky padumina jei gerai y gaza imini.