Tema: Re: Ratu isvirtimas?
Autorius: Vaflen
Data: 2009-04-21 15:11:31
Rezultatas toks, kad tam rate spyruokle kokiu 1 cm tapo zemesne nei kita. 
Del to 1 cm ratas krypsta sonan. Reikia keisti spyruokle. Vat


"Vaflen" <vaflen@gmail.com> wrote in message 
news:gsjlun$f4$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai tau, vazineju reiskia, alia meistriukas ir rimtas, bet nepasake.
> Siandien bandysiu tvarkytis. Dekui
>
>
> "KaTo" <example@mail.com> wrote in message 
> news:gshv0f$c4o$1@trimpas.omnitel.net...
>> taip reikejo, as remontavau gala, irgi liepie pasidaryt :)
>>
>> "Vaflen" <vaflen@gmail.com> wrote in message 
>> news:gshlkm$qe4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Gale buvo daryta stabilizatoriu keitimo procedura. Tai aisku ir reikejo 
>>> padaryti suvedima, ne?
>>>
>>>
>>> "Mant's" <nerapasto@nera.lt> wrote in message 
>>> news:gshipe$l0u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kuo skubiau tuo geriau
>>>> pamenu kai man nepasake, ir taip smagiai naujas padangas sutampe :(
>>>>
>>>> -- 
>>>> Mant's
>>>> Seat Alhambra 2,0i
>>>> "KaTo" <example@mail.com> wrote in message 
>>>> news:gshbtm$8qp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tereikia suvedima pasidaryt :)
>>>>>
>>>>> "Vaflen" <vaflen@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:gshaji$6ch$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>O tai tau. Labai aciu, reik tvarkytis.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "KaTo" <example@mail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gsh9h1$4ao$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Taip Vectra B nepriklausoma vaziuokle, isvirtimas reguliuojasi.
>>>>>>>
>>>>>>> "Vaflen" <vaflen@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:gsh7f5$f6$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jau kuri laika matau, kad vairuotojo puses galinis ratas isvirtes i 
>>>>>>>> lauka (apacia). Toks ispudis, kad pareguliuotas kairiojo rato 
>>>>>>>> isvirtimas. Berods BMW turi tokia funkcija, kad ratu isvirtima gali 
>>>>>>>> reguliuoti. Ar pas mane kazkas negerai su vaziuokle ar tas 
>>>>>>>> isvirtimas reguliuojamas opelyje?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Opel Vectra B Caravan
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>
>