Tema: Re: Laisvos eigos voztuvas VectraB
Autorius: Velnias
Data: 2009-04-08 09:06:14
http://www.opel-klubas.com/forum/

http://vectra-club.ru/forum/

Paieskok cia info (ypac rusu forume buna tokiu proceduru paaiskinimu su
nuotraukom). Kai turejau benzinini opeli kazkada ieskojau sito ir tikrai
buvau surades man atrodo rusu forume. Esme kad plauna juos tikrai, ir tas
dazniausiai padeda, bent jau pirma karta. Ten ir daugiau rasi priezasciu,
del kuriu plaukioja apsukos, ir kurias galima bandyti paciam isspresti.