Tema: Re: spidometras
Autorius: vaimaro
Data: 2009-03-20 20:31:40
Na, niekas neįspėjo mano "kėslų" :). Iš tikrųjų aš pats ruošiuosi pirkti
mašiną ir matau internete įdomių egzempliorių, bet su keistais spidometrų
parodymais: vienos 2004-2005 metų mašinos prabėgusios ~184000km, kitos -
~84000km, netgi 47000km...

Tai va, man ir įdomu pasidarė, ar sudėtinga pakeisti naujesnių (su
elektroniniais spidometrais) mašinų kilometražą? Ar čia reikia spec įrangos
ir daug žinių ar užtenka nuvažiuot į kokį servisiuką elektronikos
patikrinimui ir, tarp kitko, meistrelio paprašyti, kad nutrintų pora nulių
:)?

Sako, kad ypatingai dyzelinės mašinukės turėtų būt daug prabėgusios... Bet,
kad statistinė analizė internete to nerodo- ar benzinas ar dyzelis,
kilometražai panašūs.

Tai kas gali atsakyti į aukščiau esančius klausimus?

Dėkui,

Vaidas