Tema: Re: vectra automagnetola
Autorius: Velnias
Data: 2009-03-12 09:59:24
Kasetnikas kainuoja ~50-100 Lt (bet jam linijiniu nzn kam reiktu, kaseciu
turbut neklausysi, o radijos ir per originalius garsiakalbius uztenka), CD
grotuvas kainuoja 100-200 Lt, bet kazkada kai ziurejau visi buvo su
pavargusiais lazeriais/mechanizmais, tai tiek moket irgi nematau uz ka.
IMHO arba dedi originalia radija uz pigiai ir klausai per originalius
garsiakalbius (groja ne taip jau ir tragiskai), arba neoriginalu CD grotuva
su visais linijiniais ir pamirsti ekraniuka.
Pas mane Astroje VDO neoriginalus CD grotuvas idetas, tai sake yra adapteris
uz kelis simtus kad rodytu ekraniukas, bet nzn ar verta uz tokia smulkmena
tiek moket.