Tema: Re: HELP
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-08 21:01:44
imho bet kuri kampuota dezhe taip darys. Pats vazhineju su universalu, nebekreipiu demesio. Bent jau pas mane, rankeneles forma tokia, kad rankas ishsimozoji minimaliai, uzhdarymui yra rankena ish vidaus. Vienu zhodzhiu, px :). Gal purvasargiai kazhka padetu, bet nu man vaizdas su jais toks kashzhinau....

--
Dainius