Tema: Re: zafira A 2,2 D tepalo dingimas
Autorius: kef
Data: 2013-10-26 08:09:17
Dar su dangciu buna fokusu. Pries alsuoklio vamzduka turetu buti veikiantis
tepaliuko separatorius. Nemazai 2.0-2.2 su panasia beda. Kaip gydoma
nezinau, mano senute tokios bedos neturejo.
Zafira B 1.8 benzui sako irgi gali plysti kazkokia membrana tam paciam
dangtyje. Garsas kaip nuo svilpiancios turbinos, variklis dirba xrenovaj, ar
ryja tepalus nzn.