Tema: Re: auto paruo imas TA
Autorius: Sergio
Data: 2013-06-10 17:52:21
Man pvz. (TA praeita prieš savaitę Kėdainių TAC) ir telefonu tą patį pasakė
ir einant TA - žibintų aukščio reguliavimas iš automobilio su "ratuku
aukštyn/žemyn" jei gamintojo numatytas žibintų aukščio reguliavimas
varikliukais be jokių išlygų bus reikalaujama tik nuo š.m. lapkričio mėn. ir
nesvarbu ar tu eini pirmą ar paskutinį kartą...  Dabar, kol kas tik žodinis
perspėjimas ir nereikalavo, kad šviesos "kilnotųsi" priklausomai nuo
padėties... svarbiausiai, kad "teisingai" šviestų trumpos ir ilgos.

Sergejus

"Donatas S"  parašė naujienų news:kokokb$3p2$1@trimpas.omnitel.net...

Norejau pasakyt, kad reguliavimas zibintu aukscio is masinos (na kai daug
prisikrauni, kad per aukstai nesviecia), tikrina tik pirma karta einantiems
TA ir registruotiems ar dabar ziuri visiems ir rimtai ?