Tema: Re: Variklio apsauga (dugno pusej)
Autorius: kef
Data: 2013-04-27 12:15:53
Itaisysi po varikliu 1cm plieno - apsaugosi varikli, bet pakibsi ant dugno.
Ilgai dar forsuosim neaiskaus gylio balas ir ofroado trasas? Tai ir jamam
tam reikalui dzipa, ir patys sau padekojame ziema nevalytuose kiemuose. O
turint lygiam asfaltui skirta daikta, samanes i nepravaziuojama tundra
galima ir pesciom nueit.