Tema: Re: DPF duminimas
Autorius: sig
Data: 2013-04-18 18:53:12
Kartais tepalo nesenai nekeitė?
nes man buvo.. keite tepala..atsukinedami filtra pripyle ant gofros...
biski apvale bet ka ten daug isvalysi... kol neprasidejo regeneracija
tol vazinejau buvo normal nedumino...
kita diena pavaziavus ir sustojus prasidejo regeneracija ir dejo dumu
per visus galus...  uzgesinau issitraukiau gesintuva... tada supratau
kapota atsidares, kad ir is dusles ir nuo gofros ruksta...
paskui vel uzkuriau ir leidau baigt regeneruotis:)