Aš dariau Šiauliuose, kainavo visas reikalas (mechaninė ir el. dalis) 450 Lt. Ryte palikau, vakare pajėmiau. Jei nori duosiu kontaktą, bet gausi pasakyt būtent nuo ko. ;) 2013.03.25 16:39, Bokstas rašė: > Jei neliks kitos iseities, teks operuoti. > Taps EURO3 vietoj EURO4. Gaila. Nes man nieks nedreba ir netrukcioja. > Jei nebuciau prisijunges OPCOMo, net nebuciau itares kad su filtru > kazkokios problemos. > Beje kas ir uz kiek perprogramuoja ECU siam reikalui vakaru Lietuvoje? > > "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> parašė naujienų > news:kipl6v$btd$1@trimpas.omnitel.net... >> Aš išpjoviau ta filtrą, baigėsi visi drebuliai, ir trukčiojimai ties >> 1800-2000rpm riba, nors iš pradžių masčiau kad tai susiję su egr. >> >> 2013.03.24 19:52, Bokstas rašė: >>> Sveiki, >>> Nusipirkau pagaliau OP-COMa ir iskilo klausimu. >>> 1,9 CDTi 74kw AstraH 2006m. Pirkta pries metus 160000km. Prabego ~8000 >>> pagrinde mieste. >>> Klaidu 0. Jokios lempos nedega. >>> Opkomas rodo kad DPF filtras uzsikises 100% -kodel nemete klaidu? >>> Tuscia eiga slegiu skirtumas 1kpa. Regeneracijos lygis 0%, pravaziuotas >>> atstumas po paskutines regeneracijos - 0 km-????kodel 0????? >>> >>> Paleidau priverstine regeneracija. Truko apie 10 min. Vos masina >>> neuzsidege . >>> Po regeneracijos: >>> DPF filtras uzsikises 78%. Tuscia eiga slegiu skirtumas 2kpa. >>> Regeneracijos lygis 0%, pravaziuotas atstumas po paskutines >>> regeneracijos - 0 km. >>> >>> Praktiskai mazai pasikeite. Vadinasi filtrui ragas? Ar daznai galima >>> paleidineti priverstine regeneracija? Ar padetu koks filtro mechaninis >>> plovimas? O gal yra kokiu cheniniu priedu valymui? Zodziu, kur link >>> galvoti. Ismesti filtro dar nesinoretu, tik paskutiniu atveju. >>