Tema: Re: Signature upgrade
Autorius: kef
Data: 2013-03-20 13:51:22
"jami" <as@as.lt> wrote in message news:kic0n5$q2u$1@trimpas.omnitel.net...
> tu tikrai turi omenyje atsidaro?

Taip. Mano zafira B mokejo tai nuo pirkimo. Jei nebutu, galima su Opcomu
ijungt comfort windows opcija, tereikia turet ar gaut carpass koda.
Ijungimui/isjungimui ilgiau palaikai mygtuka rakte ir atidarai kai reikia
isleist siltnami is salono.

> Zinau tik kad pas opelius su rakteliu uzrakinus ir palaikius uzsidaro
> langai. Tai galima prijungt prie signalizos kuri tai padarytu
> aftamatiskai.
>
> Gal zinai is kur atsisiusti pilna repair manuala?

Nzn. Turiu keliu m. senumo TIS2000. Kaip ir viskas ko reikia.