Tema: Re: zafira A, ziemines padangos
Autorius: kef
Data: 2012-09-26 13:03:58
Gal blogiau laikys provezas? Su 195/65R15 kelia laiko labai gerai. Jei kazka
sako provezos G.Vilko vingyje pries Vingio parko viaduko vaziuojant nuo
tunelio, tai su sena Zafira ten niekad nebuvo jokiu parkiu kaip bevaziuotum
ar duobutem ar kalniukais ar skersai, net ziema. Anyway siulau
neeksperimentuot ir neignoruot knygutes perspejimo. O vehicles approved for
R17 turi kaip minimum ESP ir gal labiau sportine vaziuokle. Todel toms ir
leidziama R16 ziemai.