Tema: Re: Astra H carpass
Autorius: kef
Data: 2012-08-20 20:00:23
peoplas, kuris pirko, sake kad pardavejas liepe isbandyt. Jei blogas -
pakeis. Veikia. Dezutes versijos nepasakysiu, ner lipduko. Softas 100219a.
Isbandytas su opeliais nuo '96 iki '08. Taip pat sajobas 95, kuriam opcomas
reke kad kontroleris dalinai programuotas (neaisku kuris kontroleris) ir
sugebejo nuskaityt tik klaidu kodus, be jokiu zodiniu paaiskinimu kas per
klaidos.